جوجومگ

اخبار

دسته بندی
مرتب سازی
  • ارتباط افزایش گرمای کره ی زمین با طعم آبجو
    ارتباط افزایش گرمای کره ی زمین با طعم آبجو تحقیقات جدید نشان می‌دهد که بالا رفتن دما و افزایش خشکسالی منجر به پایین آمدن کیفیت رازک، که برای طعم دادن به آبجو به کار می رود، می شود.
    اخبار 03/02/05
  • تعداد زیادی درب بطری جوجو
    کمپین درهای بی بطری با توجه به این‌که درب بطری‌های پلاستیکی بخش قابل توجهی از بسته‌بندی محصولات جوجو و والتر را تشکیل می‌دهد، شرکت تهران گوار تصمیم دارد در راستای مسئولیت اجتماعی خود به مناسبت 12 آذرماه 1400، روز جهانی معلولین، کمپین #درهای_بی_بطری را با مشارکت شما عزیزان اجرا نماید. در این کمپین، شهروندان تهرانی می‌توانند درب‌های جمع‌آوری شده خود را به صورت رایگان برای ما ارسال نمایند تا طی فرایندی درآمد حاصله از بازیافت این درها صرف خرید ویلچر برای معلولین نیازمند شود. جزئیات این طرح را در زیر بخوانید.
    اخبار 00/09/03
  • صحبت به زبان اشاره
    روز جهانی زبان اشاره امروز 23 سپتامبر، توسط سازمان ملل متحد به عنوان روز جهانی زبان اشاره اعلام شده است. طبق اعلام فدراسیون جهانی ناشنوایان، بیش از 70 میلیون ناشنوا در سراسر جهان زندگی می‌کنند. بیش از 80 درصد آنها در کشورهای در حال توسعه زندگی می‌کنند. در مجموع، آن‌ها از بیش از 300 زبان اشاره مختلف استفاده می‌کنند. ما نیز می‌توانیم با افزایش آگاهی خود در مورد زبان اشاره، سعی کنیم تا ناشنوایان عزیز را بیشتر درک کنیم و ارتباط خود را با آن‌ها گسترش دهیم.
    اخبار 00/07/01