جوجومگ

جوجوکتل

دسته بندی
مرتب سازی
  • دو لیوان موکتل انار با گارنیش رزماری
    طرز تهیه موکتل انار موکتل‌ها، نوشیدنی‌های بدون الکلی هستند که با ترکیب طعم‌های مختلف، ما رو با مزه‌های جدید آشنا می‌کنند. یکی از این موکتل‌های جذاب و دوست داشتنی، موکتل انار هست که با سرو آن در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها، دوستانتان از شما به عنوان یک میزبان عالی یاد خواهند کرد. پس بدون معطلی برویم تا با هم طرز تهیه این موکتل خوش آب و رنگ را یاد بگیریم.
    جوجوکتل 01/02/04
  • دو لیوان موکتل ریواس و گریپ فروت
    طرز تهیه موکتل ریواس و گریپ فروت موکتل ریواس و گریپ فروت، یک موکتل بهاری و بسیار خوشمزه است. موکتل‌ها، نوشیدنی‌های حاصل از ترکیب یک یا چند نوشیدنی، میوه و سبزیجات، آبمیوه، سیروپ و... هستند که فاقد الکل هستند و معمولا به صورت سرد سرو می‌شوند. یکی از سبزیجاتی که با فرا رسیدن فصل زیبای بهار در دسترس ما قرار می‌گیرد، ریواس است. گیاه ریواس حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان به ویژه آنتوسیانین (دلیل رنگ قرمز ساقه‌های ریواس) و پروآنتوسیانیدین است. این آنتی‌اکسیدان‌ها خاصیت ضدباکتری، ضد التهاب و ضد سرطان دارند و می‌توانند از بدن در برابر انواع سرطان، بیماری‌های قلبی و دیابت محافظت کنند.
    جوجوکتل 01/01/20
  • موکتل بلک با جوجو بلک در یک لیوان
    طرز تهیه موکتل بلک اگر جزء افرادی هستید که از طعم‌های خاص استقبال می‌کنند و می‌خواهید خودتان را به یک موکتل خاص و ویژه مهمان کنید و یا اگر همیشه به دنبال میکس کردن نوشیدنی‌های مختلف و کشف طعم‌های جدید هستید، موکتل بلک اینجاست تا شما را شیفته دنیای جذاب و تاریک خود کند. پس با ما همراه باشید تا با هم طرز تهیه این موکتل گوارا و جذاب را یاد بگیریم.
    جوجوکتل 00/12/14
  • یک لیوان کوکتل انبه و آناناس با آبجو
    موکتل انبه و آناناس امروز یه رسپی آماده کردیم براتون که حتما عاشقش میشین! یه موکتل استوایی شیک و مجلسی با انبه و آناناس که برای مهمونی‌ها و دورهمی‌ها حرف نداره. اصلا مگه میشه این دو تا میوه خوشمزه استوایی رو با آبجو کلاسیک ترکیب کنیم و خوب نشه؟ با ما همراه باشید.
    جوجوکتل 00/10/29
  • یک لیوان موکتل سیب روی سینی روی میز چوبی
    طرز تهیه موکتل سیب همچنان که در روزهای آخر تابستان به سر می‌بریم، می‌توانیم سیب‌های سبز را در میوه‌فروشی‌های محل‌مان پیدا کنیم که خبر از آغاز پاییز می‌دهند. سیب سبز یکی از مفیدترین میوه‌هاست که با داشتن آنتی اکسیدان‌های فراوان، فیبر و ویتامین سی به تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود فعالیت سیستم گوارش، کاهش کلسترول و جلوگیری از سرطان کمک می‌کند. بیهوده نیست که می‌گویند خوردن یک سیب در روز، دکتر را از شما دور می‌کند. یکی از بهترین خوراکی‌هایی که می‌توان با این میوه خوشمزه تهیه کرد (البته بجز پای سیب)، موکتل سیب هست که برای پذیرایی از مهمانان در جشن‌ها و دورهمی‌ها گزینه‌ای بسیار مناسب و شیک به شمار می‌رود. در این مقاله از جوجومگ، با هم طرز تهیه یک موکتل سیب بسیار خوشمزه را با هم مرور می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.
    جوجوکتل 00/06/29
  • لیوان موکتل هلو و هلو روی میز چوبی
    طرز تهیه موکتل هلو امروز می‌خواهیم دوباره سری به دنیای رنگارنگ و جذاب موکتل‌ها بزنیم و یک موکتل خوشمزه و گوارا با طعم دل‌انگیز هلو را با هم درست کنیم که یک گزینه عالی و خاص برای پذیرایی در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها به حساب می‌آید. پس با ما همراه باشید.
    جوجوکتل 00/06/22
  • یک لیوان موهیتو در کنار برگ‌های نعناع و لیموترش
    طرز تهیه موهیتو با ماءالشعیر لیمو یکی از بهترین نوشیدنی‌ها برای رفع عطش دراوج گرمای تابستان، موهیتو است. روش‌های زیادی برای تهیه موهیتو وجود دارد که ما در این مقاله، یکی از آن‌ها را برای شما عزیزان آموزش می‌دهیم. با ما همراه باشید.
    جوجوکتل 00/06/18
  • دو لیوان موکتل آناناس و یک عدد آناناس در پس زمینه
    طرز تهیه موکتل آناناس تابستان، فصل لذت بردن از انواع موکتل‌ها و نوشیدنی‌های خنک است. در این مقاله، طرز تهیه یک موکتل خوشمزه با استفاده از ماءالشعیر جوجو آناناس را به شما عزیزان آموزش می‌دهیم که می‌توانید خیلی سریع آن را آماده کرده و در کنار عزیزان خود از نوشیدن آن لذت ببرید. پس با ما همراه باشید.
    جوجوکتل 00/06/15