دو عدد شیشه آبجو و دو عدد دسته بازی کامپیوتری

ماءالشعیر و بازی‌های کامپیوتری

بازی‌های کامپیوتری طراحی شدند تا برای مدت کوتاهی ما را به دنیای اسرارآمیز خود برده و ذهن ما را از دغدغه‌ها و مشکلات دنیای واقعی دور سازند. هر سال 12 سپتامبر به عنوان روز بازی‌های رایانه‌ای گرامی داشته می‌شود. ما نیز بر آن شدیم تا به مناسبت این روز، چند بازی رایانه‌ای جذاب سال 2021 را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

1- بازی دوازده دقیقه

پلتفرم: ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر

توصیه ما به شما این است که قبل از شروع بازی پر رمز و راز "دوازده دقیقه" ، از مکمل های امگا 3 استفاده کنید؛ زیرا این بازی مغز شما را به چالش می‌کشد. در این بازی، شما در نقش مردی بازی می کنید که از محل کار به خانه می آید، با همسرش شام می‌خورد و پس از حمله پلیس به آپارتمانش که به همسرش اتهام قتل وارد می‌کند، در یک حلقه 12 دقیقه‌ای گیر می‌افتد. این حلقه زمان، شما را به لحظه ورود به آپارتمان خود باز می گرداند، و اگر سعی کنید آن جا را ترک کنید، حلقه زمان ری استارت می‌شود، بنابراین بازی به مسابقه ای تبدیل می شود تا از طریق آزمایش و خطا بفهمید چه اتفاقی در حال رخ دادن است. این مسئله که هیچ عواقبی در بازی وجود ندارد، بدین معناست که شما می توانید بدون احساس گناه آزمایش کنید. مثلا می‌توانید به همسرتان داروی خواب آور بدهید تا جیبهایش را برای یافتن سرنخ بگردید، پلیس را با چاقو مجروح کنید یا از بدترین واژه‌ها برای گفتگو استفاده کنید.

بازی کامپیوتری 12 دقیقه

2- سایکوناتس 2

پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس

این بازی که ادامه بازی سایکوناتس 1 (منتشر شده در سال 2005) است، انتظارات علاقه‌مندان را برآورده کرده است. سایکوناتس 2 ماجراجویی بسیار بدیعی را ارائه می دهد که شما را در حین مبارزه با مالیگولای شیطان صفت، از میان مناظر بسیار متنوع و خیره کننده عبور می دهد. جذابیت‌های این بازی برای طرفداران و افراد مبتدی بسیار زیاد است زیرا از توانایی های ماورایی Raz مانند کنترل آتش با ذهن، جا‌به‌جایی اجسام با قدرت ذهن و... برای حل معماها و مبارزه با دشمنان استفاده می کنید. شخصیت های مورد علاقه باز می گردند، خانواده و پیشینه Raz به عنوان یک نوازنده سیرک نقش اصلی را در بازی ایفا می کنند ، و طنز موجود در بازی اول، در این جا پخته تر شده و حتی وقتی شرایط سخت می شود شما را به خنده می اندازد.

بازی کامپیوتری سایکوناتس 2

3- اسکارلت نکسوس

پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن4، پلی استیشن5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس

جدیدترین بازی اکشن انیمه، یک سیستم نبرد عالی و یک طرح جذاب را برای ارائه 20 ساعت لذت در دنیای بازی با هم ترکیب کرده است. شما می‌توانید انتخاب کنید که به عنوان کاسان یا یویتو بازی کنید، که به عنوان اعضای نیروی سرکوب وظیفه دارند از جهان خود در برابر جهش های هیولاهای جهش یافته محافظت کنند. این نبرد به صورت در-لحظه انجام می شود و توانایی های ویژه شخصیت شما در بازی، شما را قادر می‌سازد تا علاوه بر این که دشمنان را با حملات استاندارد مورد حمله قرار می دهید، هر چیزی را که می توانید بلند کنید به طرف آنها پرتاب کنید. علاوه بر داستان اصلی، در این بازی همچنین ماموریت هایی طراحی شده است که ارتباط شما را با شخصیت های جانبی گسترده تر می کند.

بازی کامپیوتری اسکارلت نکسوس

حتما شما هم با ما هم نظر هستید که هیچ چیز بهتر از یک آبجوی خنک و تگری در کنار این بازی‌ها، خستگی را از تن بیرون نمی‌کند. پس به سراغ یخچال بروید و خودتان را به یک ماءالشعیر خوشمزه جوجو مهمان کنید.

 

مطالب دیگر
نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید